Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 mei 2018

Nacht en geld.


Wakker lag ik er niet van, maar toch.
Na zelf flink aan de slag te zijn gegaan heb ik gister mijn achtergehouden geld gekregen.
En nee, natuurlijk zat er geen excuus briefje bij die 77 euro!
Moest blij zijn dat het geregeld is...

Ja, zo werken ze hier in deze Instelling ( inrichting zal je bedoelen!)
Geld maakt niet gelukkig...trouwens jezelf gelukkig maken, kán je alleen maar zelf!

Toch ga ik er komende ochtend iets van aanschaffen, iets bescheidens en geen onzin.
Want onzin is on-zinloos.
Nu gewoon weer even slapen....

4 opmerkingen:

  1. ik hoop dat je goed geslapen hebt;-)
    succes met het uitzoeken
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen, Lutje! Ja, heb heel vast en diep geslapen en...wist al wat ik ga aanschaffen; e en kunststof laden kastje á 12 euro bij de EKSJUN (hihi) Heb er al 3 van en in mijn huidige omstandigheden komen ze zeer goed van pas! Er zitten 3 flinke laden in en ik ga maar niet vertellen waar ik deze voor ga gebruiken, haha!! Fijne dag, Lutje...@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is al eens goed nieuws, terwijl het eigenlijk geen nieuws zou mogen zijn want je had er recht op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het goede nieuws ervan is dat ik het toch eigenhandig voor elkaar gekregen heb. Zo leert een mens weer nieuwe dingen...Goede morgen, An!@@@

      Verwijderen