Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 3 april 2018

Totale herbezinning



Óf het woord 'herbezinning' al bestaat, weet ik niet eens, maar dat ik het 'nood-gedwongen' doe staat als een paal boven water. Trouwens dankzij de spellingscontrole kan ik zien dat het reeds bestaat!
Maar dan, hoe ga ik dit gebeuren relevant samenvatten in een niet al te lang stukje?
Hak op de tak lijkt me het beste;
Te beginnen met de nieuwe ontdekkingen met betrekking tot wie ik werkelijk blijk te zijn.
Door radicale veranderingen in mijn leven, zoals een partner die onverwacht vertrok, mijn ouders die mij op redelijk pijnlijke manier ontvielen... Ineens erg alleen komen te staan, ( maar gek genoeg nooit van binnen..) En dan een huis dat plotseling veel te groot bleek te zijn!
Gevoed werd ik door niemand meer. O ja, ik maakte wél mijn eigen en goed gezonde eten nog klaar.
Diep van binnen raakte ik in stilte steeds depressiever, maar zonder referentie kader merkte ik dat niet eens!

Het stuk waar ik reeds over geschreven heb laat ik even met rust , want met jezelf steeds herhalen raak je in je eigen kringetje gevangen.
Wat er de laatste tijd met me gebeurt zal ik zo kort mogelijk beschrijven; Ik kom weer op een totale nieuwe manier voor mezelf op en mijn creativiteit blijkt inderdaad wezens eigen te zijn.
Aan de ene kant schokt me dat soms, maar aan de andere kant zie ik eindelijk iets bevestigd.
En hier houd ik het maar even bij,want een boek hoeft het nou ook weer niet te worden!😂😇

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij dat je weer terug bent. Dat je nu nieuwe vormen van creativiteit aan het ontdekken bent. Keigoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee, gewoon je eigen verhaal......
    Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen