Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 6 april 2018

Humor, voordeel en nadeel en..onderdruking.


De dag verbeeld; En verdeeld!

Soms is het werkelijk lachen hier..( maar dat ligt dan wel aan mijn positieve instelling@).
Hoe een kleine kamer tot voordeel wordt; een mens kan ineens merken hoe vindingrijk hij is!
Plotseling blijk je helemaal geen groot huis nodig te hebben, met een beetje creativiteit kun je er alles in kwijt. Verder lijk je er ineens minstens 20 jaar jonger uit te zien!

Laat ik het toch maar even uitleggen;
Om met dat laatste te beginnen, om ruimte te suggereren in een kleine kamer heb ik 2 grote spiegels op de Feng Shui manier in de kamer geplaatst.
Maar hoezo 20 jaar jonger, je wordt nu toch juist geconfronteerd met dat smoelwerk van je!
Aha, maar het voordeel is dat ik steeds alle drie mijn brillen niet kan vinden, dan zijn spiegels ineens wonderschoon! Het zal toch niet komen door die wanhopige 60+ crème  ik dagelijks smeer?

En dan nu het voordeel van maar één kleine kamer tot je beschikking te hebben.
Kan het helaas effe niet verwoorden, maar het is werkelijk zo!
En toch ben ik hier soms van alles kwijt en ben ik een derde gedeelte van de dag bezig met opruimen en reorganiseren.. Dan het goede nieuws; twee derde van de dag doe ik er leuke dingen én ervaar ik (soms) mijn privacy. 
😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten