Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 januari 2016

Sinds mei dit jaar

Sinds mei schrijf ik niet echt meer op mijn blog.
Totaal geen inspiratie meer.
Toch wil ik mijn blog niet echt opgeven.
Misschien lukt het weer in de lente....

7 opmerkingen:

  1. Nou Walter was heel wezenlijk hoor wat je bent blijven delen juist ook in de donkere nacht van je leven. Dapper. Nu proef ik toch dat de oude Walter weer beetje terug komt. Blijf je volgen.

    liefs Karel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar, hier ook zo.
      Dus ook een tandje minder.
      Op naar een mooi weekend Walter.

      Verwijderen
    2. je hebt ook veel meegemaakt. Gelukkig was je er toch steeds weer. Goed gedaan.

      Verwijderen
  2. En in de lente wordt alles nieuw
    Zo ook JIJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schrijven hoef niet in deze tijden, Je mag het ook gewoon blijven tikken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is normaal met alles wat je overkwam
    maar t is sowieso ook wat stiller geworden in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al blij dat ik je lees, van mij hoeven het geen verhalen te zijn hoor.
    En na alles wat je meegemaakt hebt kan ik dat goed begrijpen.. gewoon wat neer pennen als je er zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen