Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 9 december 2015

Niet slapen wordt een gewoonte

Álweer 7 uur geweest.....
Vandaag weer bezoek....
Nog effe en ik word gekker dan ik al ben!
Scheelt best of je een man of en vrouw hebt.
Heb niks, behalve een kat.
Ben onbeschermd.
Wie doet mijn boodschappen?
Is het mogelijk dat een mens zo afzakt in een paar maanden tijd?
Ja, het is mogelijk.

5 opmerkingen:

  1. Ben onbeschermd, schrijf je. Hoe zit dat dan met al die hulpverleners om je heen. Als jij je blijft afsluiten maakt dat je ellende alleen maar groter.
    Dit neem je me vast niet in dank af, toch denk ik er wel zo over, accepteer toegestoken handen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens zijn leven kan inderdaad hard veranderen op korte tijd,op verschillende manieren maar je bent niet alleen al voelt het zo misschien wel aan.
    Je zoons heb je ook, niet vergeten.
    Als je al zou beter slapen dat zou een heel verschil maken voor je.
    Volhouden Walter, je bent niet alleen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie ik het goed, ben je weer aan het schilderen? Dat zou mooi zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoek eens een Appie Happie site op, en vul daar je boodschappenlijstje in.
    Ze komen het zo bij je thuis brengen.
    Geen eten in huis mag het probleem niet zijn, met alle mogelijkheden die er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen