Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 7 december 2015

Het gaat zeer wisselend.

Soms ben ik ineens weer de weg kwijt.....zoals vandaag.....en dan heb ik in mn bed geplast.
Nee, het is geen humor'.
Bed plassen? nee het liep gewoon weg!
Het is erg.....
Zeg maar gerust MENSONTEREND.
Vandaag ook weer 3 gezien endan denk ik''''laatme met rust!

NEE, IK EET NIET EN IK DOUCHE NIET
Ben het helemaal zat!
De vrouwen zijn lief maar het betuttelen kunnen ze niet laten!
Moest weer afwassen en dingen doen..
neeeeeeeeeegeeen zin in!.
Ik ben een man en vrijgezel. hihihi
Maar het gaat iets beter met me....

Gaat superslecht met me.....maar de kleine hersens krijgen weer overzicht.1
VaL ZOMAAR IN SLAAP'.
Niet echt lekker want daarna weet ik niet of het ochtend of avond is.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn er ook momentjes dat het iets beter met je gaat, zoals je zelf ook schrijft.
    En nog fijner dat er tegen je gezegd wordt dat je juist wel moet doen waar je geen zin in hebt, anders komt het herstel echt niet.
    Je moet gewoon goed voor jezelf zorgen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet alleen wisselend, maar ook afwisselend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, door alle narigheid heen een optimistisch geluid. Gelukkig zijn al er zoveel mensen om je heen die zo goed voor je zorgen. En natuurlijk betuttelen ze je en zoals het nu klinkt krijgen ze het misschien ook nog voor elkaar dat het langzaam weer beter met je gaat IK hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch een beetje regelmaat brengen in je huis en leven zou misschien goed doen, de lichte huishoudtaakjes...
    maar nu ben ik vast ook aan het betuttelen ;-)
    ze bedoelen het goed Walter en willen je helpen, wees blij dat je niet aan je lot overgelaten wordt

    krijg je medicatie voor die kleine hersens?

    BeantwoordenVerwijderen