Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 29 november 2015

Natuurlijk mag ik niet Klagen!

De liiefde heb ik altijd gekend......
Zelfs toen ik het niet wist was ik een mooie en lieve jongen.
Die mooie jongen zag ikzelf niet..
Het was vreselijk om een 'mooie'jongen 'te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Maar ik ben blij dat die mooie jongen nog steeds blogt. Ook al blog ik zelf niet dagelijks meer. Ik 'zie' je graag. Ik las dat iedereen hier op het blog je schreef toch dat hersenonderzoek te laten doen dat je werd aangeraden door de hulpverlening, en daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik vraag me af waarom je het NIET zou doen.
    Je bent toch zelf ook niet gelukkig met deze situatie en waarschijnlijk haal je er voordeel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk mag je klagen... en wat je hebt gekend, kan niemand je meer afnemen.....

    BeantwoordenVerwijderen