Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 februari 2015

Het sluiten van mijn blog.


foto gemaakt door mijn lieve vriend Jan
Natuurlijk hoop ik dat het tijdelijk zal zijn.
Ik begin mij zeer ongemakkelijk te voelen met het 'etaleren' van mijn depressie.
En het gevoel dat ik andere depressieve mensen er mee help ben ik totaal kwijt.
Liever zou ik slapen en de deur niet meer uitgaan.
Wakker worden als het over is.
Het is zo lang geleden dat ik dit gevoeld heb.
Kort slapen en nog angstige dromen ook.
De menselijke geest is een vreemd iets.
Als je er de controle over verliest....
Elke keer als ik slapen ga denk ik; morgen beter.
Maar in de morgen is het steeds slechter.
Gisteren hielp ik nog een goede vriendin, ze had een date en vroeg me haar te blijven zien via skype.
Ja, dat kan tegenwoordig.
Soms moet je elkaar een beetje beschermen als alleenstaande.
O god wat ben ik toch moe.
Helaas wordt mijn bed steeds meer een soort hel.
Deze idioot gooit het op zijn blog.
Waarschijnlijk betekent het dat ik nog steeds vertrouwen in mensen heb.
Natuurlijk heb ik dat!

6 opmerkingen:

  1. Walter toch, k wou dat ik je hieruit kon helpen,
    jammer genoeg bestaat er geen toverspreuk om alles goed te maken
    misschien is het van je af schrijven dan nog het beste, via blog of gewoon voor jezelf
    en niet enkel vertrouwen hebben in mensen maar ook in jezelf vertrouwen dat het weer goed komt - sterkte

    hopelijk is het goed gegaan met de date, ben je nu al een soort bodyguard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja An het is goed gegaan maar...er was geen klik zoals dat heet.

      Verwijderen
  2. Sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je. Ik schrijf haast nooit, gewoon omdat ik niet goed weet wat. Maar lezen doe ik ze meestal wel. Maar dat is natuurlijk geen reden om het te blijven doen. Dat moet je alleen doen als het jouw helpt. Probeer de kleine en mooie dingen te zien. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Walter,
    Daarnet liep ik met de honden op het land, plots begon het enorm te regenen. Kleddernat kwam ik thuis. Nu... zit ik met schone droge kleren even achter mijn lappie, een zonnestraaltje schijnt vrolijk naar binnen, het eitje staat in een pannetje te koken om dadelijk een heerlijk gevuld broodje te eten met kop koffie.
    Zo maar even een verhaaltje, bij gebrek aan beter ;-) Wel hoop ik dat het zonnetje voor jou ook snel weer gaat schijnen en wens je veel sterkte.
    Lieve groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor het vertrouwen....
    Helaas weet ook ik niet hoe je hieruit te helpen bent.....
    Een ding wel, je weet nooit wat morgen gaat brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rustig aan maar, man! We zien je hier wel weer verschijnen. Intussen maar gewoon rustig thee drinken en zo. Earl Grey. Hot. Make it so...;-)

    BeantwoordenVerwijderen