Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 maart 2014

Morgen ga ik...




Vul het maar in; Morgen ga ik weer aan beweging doen..morgen begin ik met een gezond dieet, morgen ga ik m'n papieren weer eens flink sorteren.. morgen ga ik...
En dan is die 'morgen' ineens vandaag en dan denk je, vandaag nog maar even rustig aan.
Nog erger wordt het als je gaat denken dat je de enige bent die dit tegenkomt.
Maar ja, aan herkenning heb je ook niks, want dan ga je het weer goed praten voor jezelf en blijf je uitstellen..
Vrijheid is in feite zó betrekkelijk.
In vrijheid moet je eigenlijk af en toe heel streng zijn voor jezelf.
En dan voelt het helaas niet zo vrij meer...

De zelfgemaakte spaghetti was weer veel te lekker.







2 opmerkingen:

  1. Ja, soms moet je even streng zijn voor jezelf.
    De bekende spreekwoordelijke schop onder de kont.
    Soms is het nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom hier morgen wel op terug .......

    BeantwoordenVerwijderen