Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 15 februari 2014

Een blog vinden dat je aanspreekt?




Label van dit bericht: bloggen.
Zo af en toe een stukje over 'bloggen' schrijven leek me wel aardig, dus...doe ik dat.
Zo af en toe.

Ik heb een soort vaste blogroutine ontwikkeld, het ging vanzelf. Het is een kwestie geworden van ermee opstaan en mee naar bed gaan. De stukjes die je hier leest zijn meestal ontstaan op de zeer vroege ochtend van de vorige dag. Dan ben ik, wat bloggen betreft, het meest creatief.

Soms blijf ik even op een bepaald thema wat door borduren...Hoe vaak dat gebeurt weet ik eigenlijk niet eens, ik zal eens terugscrollen. Voortborduren is wat anders dan via een label werken, jeetje wat doe ik weer ingewikkeld op de vroege ochtend! Hahaha!


Bloggers vormen vaak een soort vaste groep, best wel vreemd als je erover nadenkt.
Het zijn meestal dezelfde die op elkaars blog reageren...wat op zich geen probleem is natuurlijk!
Een inspirerende reactie is nooit weg, en soms kan een irriterende reactie op een andere manier ook inspireren. Geprikkelde inspiratie?

Dat vaste groepje...
Toch is het leuk om af en toe weer eens op strooptocht te gaan naar nieuwe blogs.
Vaak kom ik er aan doordat nieuwe mensen/blogs bij mij reageren en ik er even een tegenbezoekje aan wijd.

De bloggersvraag van vandaag;
Hoe kom jij aan nieuwe blogs?


5 opmerkingen:

  1. Jeeh, goede vraag. Dat facet van bloggen moet ik nog verkennen. Groepen, kennismaken, zoeken op gedeelde interesses. Ik blog bij voorkeur in de avond. De ochtend is mij te dromerig... Inmiddels is het half 2 midden nacht bij volle maan. De hoogste tijd voor oogjes dicht en snaveltjes toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd leuk iets over m'n verslaving te lezen hihi

    bij mij is er geen vast tijdstip om blogpostjes te maken, maar moest ik stukjes schrijven dan denk ik dat het vooral s avonds laat zou zijn

    nu is het zo ver gekomen dat ik nog zelden nieuwe blogs zoek, want ik slaag er nu al niet in om bij iedereen iedere dag langs te gaan
    Maar zo mis ik dan wel misschien heel leuke blogs, euhm dan toch maar voorzichtig weer eens hier en daar op een link klikken? ik zie nog wel

    als ik reactie krijg van iemand nieuw ga ik zeker nog op tegenbezoek en dan naargelang de blog blijf ik wel of niet hangen :-)

    de blogs die ik bezoek heb ik gaandeweg de jaren samen gesprokkeld
    door al eens op een leuke reactie die ik op een ander blog las te klikken,
    door een blognaam die me nieuwsgierig maakte
    door dus op tegenbezoek te gaan bij iemand nieuw op m'n blog

    en nu ben ik benieuwd naar de anderen hun ondervindingen :-)

    gemeend gezellig weekend Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer ik iets over een onderwerp wil weten zet ik in de zoekopgave het woord blog (ger). Daar komen soms leuke nieuwe blogs uit,
    Via Google kun je ook zoeken via "zoeken in blogs"".

    Tegenbezoekjes zijn inderdaad ook heel leuk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het materiaal op mijn blog is van lang geleden tot recent, ooit genoteerd en nu in mate van mondjes wordt het op het net gezet.
    Meestal in een keer voor de hele week klaar gezet in Blogspot.
    Af en toe wordt er nog iets bewerkt maar voor de rest.... heb ik het eigenlijk wel gemakkelijk....

    Het bezoeken van blogs.... en de bezoekers van mijn blog ..... weet niet hoe ik eraan kwam, ze zijn er... ze komen. En waarom ik reageer..... Ik reageer, soms ook niet want dan weet ik het niet, of kan ik het niet.....

    Moet wel zeggen dat het er inmiddels teveel zijn, ben dus een beetje kieskeurig om een blog aan de favorieten toe te voegen.
    Ik reageer niet om dan ook een tegenbezoek te krijgen.
    Een bezoek terug is altijd leuk, maar .... niet, ook goed.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morge Walter,
    In de " lezer " van wordpress kun je zoeken op interesse. Daar kijk ik regelmatig. Via Facebook kom ik ook af en toe op leuke blogs en de photobloglijst geeft ook leuke suggesties.
    De link vind je onderaan mijn blog mocht je de photobloglijst nog niet kennen. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen