Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 september 2013

Hoe we ernaar kijken.








De tekst die er bij had kunnen staan is er nog niet.
Maar..hoe we naar de dingen kijken kan bepalend zijn.

Anderen hebben dat altijd geweldig onder controle...
De positieve kijk, de spirituele kijk...
Natuurlijk is dat betrekkelijk en als je even niet zo lekker zit lijkt dat al snel zo.
Gelukkig zijn wij gewoon onszelf en hebben dat niet altijd in de hand.
Toch is er een leuk trucje voor...
Je mond dicht houden als het even niet lukt en als je het zelf weer even allemaal onder controle hebt...
Hopla, daar ben je weer!

De manier waarop je je uit is vaak bepalend voor hoe het verder met je zal gaan als het niet 'goed' gaat.
Te veel negativiteit uiten trekt ook vaak weer negativiteit aan.
Maar zoals ik al eerder schreef, dat heb je niet altijd in de hand.
Van je hart een moordkuil maken is al helemaal geen goede oplossing!
Daarom doe ik een poging mijzelf weer terug het 'leven' in te schrijven, als onderdeel van andere pogingen tot terug het leven in.
Acceptatie moet nou ook weer niet leiden tot verder wegzakken...










1 opmerking:

  1. Ik snap ook niet hoe anderen het doen...., maar ik ga je trucje uitproberen .......................

    BeantwoordenVerwijderen