Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 september 2013

E.O.B. en nieuwe ontmoetingen.



Nieuwe ontmoetingen kunnen je 'nieuw' doen nadenken.
Ineens iets beseffen wat je nauwelijks doorhad van jezelf.
De 'blinde vlek'.
Ben ik mijn weblog?
Een bijna irritante glimlach komt mij op de lippen..

In het vorige bericht had ik het er nog over..
Voornemens!Deze week begin ik met een buitengewoon komisch voornemen;
Geen persoonlijke berichten meer, alles nog alleen neutraal en algemeen.
Ga ik dat werkelijk redden, al is het maar voor een week?
En waarom schiet ik dan nu al in de lach?
Komt een aardig idee in mij op;
Het korreltje zout logo!
Misschien is dat een leuke toevoeging bij de 'serieuze' berichten.
Nee, ik ben NIET mijn weblog.
Dat is slechts een korreltje zout van wie ik werkelijk ben.

Grote glimlach met pretoogjes, want naar zeggen schijn ik die te hebben.
In het echt dan, want op foto's is dat alleen te zien als ze totaal onverwachts genomen zijn...

Dit is dus eigenlijk geen bericht maar een mededeling en op mededelingen MAG er niet gereageerd worden.

Hahaha! 

p.s. Korreltje zout is iets anders dan niet serieus zijn of niet serieus genomen willen worden.

O JA, eob betekent; extra onbenullige/ onbelangrijke berichten.



Het eerste logo is van start gegaan bij dit bericht!

7 opmerkingen:

  1. We gaan het meemaken.
    Vergeet vooral niet van het zonneke te genieten Walter.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik neem altijd alles met een korreltje zout....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel verstandig Lutje...en bij deze krijg je een officiële toestemming daarvoor op mijn blog via het 'zoutlogo'! :-)))

      Verwijderen
  3. Indien nodig gebruiken we het hele potje, als korreltje zout.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoutloos is je blog in elk geval niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoutloos eten is voor mij als een zak nat brood. Vond jouw weblog ongezouten juist pittig interessant. Gaf stof ter overdenking en herkenning. Lekker ongezouten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zolang je zelf je berichten schrijft zijn ze persoonlijk Walter, zowel je 'niets'berichten als je iets-berichten :-)

    BeantwoordenVerwijderen