Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 juli 2013

Achter de geraniums.







Mezelf even verstoppen achter de geraniums?
Was het maar zo makkelijk.
Nachtelijke dip gevoelens krijgen een beetje de overhand en slepen te lang in de dag door.
Totdat de tegenstrijdigheid van het 'genieten' weer toeslaat, zo ergens in het middaguur.
Achter de geraniums gaan zitten....laat ik daar nog maar mee wachten.
Ik schuil wel onder deze varen totdat het hopelijk weer een 'welvaren' wordt.





3 opmerkingen:

  1. Soms wel verleidelijk om te verstoppen achter de geraniums, maar verschuilen onder een varen is beter, zij het dat ik geen varen in de tuin heb,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is met dit warme weer goed toeven achter de geraniums walter:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms zou je je inderdaad wel eens willen wegstoppen voor de wereld
    maar laten we het nu maar gewoon op verstoppertje spelen houden, ik denk dat ik weet waar je je nu verstopt hebt: onder de zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen