Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 26 november 2012

Redelijk opgeladen.



In herfst en winter laad ik soms wat minder makkelijk op.
Niet getreurd, ik ben Rutte noch Samson.
Mijn 'politiek' van beslissen heeft alleen invloed op mijn..
Poes.
En natuurlijk op mezelf.
Half opgeladen als ik ben hoop ik toch wat noodzakelijk genot uit mijn kwast te kunnen schudden vandaag.
Dus hopla, met de zak vol creatief spul op weg naar het Open Atelier.
Valt niet mee hoor, 5 minuten fietsen!
(@)

Redelijk opgeladen.

9 opmerkingen:

  1. Goed zo, dat gaat best goed komen..!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja ja, ik heb het gehaald en absurd 'vrijzinnig' gewerkt. Het deed de anderen verstommen. Hahaha!

      Verwijderen
    2. Ik zet mijn reactie op de volgende blogjes hier. Wat ben je geweldig lekker bezig. En er komen zulke mooie dingen tevoorschijn. Zowel in schilderen als in schrijven.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. ..ik heb je advies gevolgd Lutje...en de koffiejuffrouw in de billen geknepen! Daarna een leuke meneer een knietje gegeven! Hihihi.

      Verwijderen
  4. Ik kijk naar je schilderwerken uit!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, Joke...ze slingeren al regelmatig over mijn 3 weblogs heen hoor!

      Verwijderen
    2. Ik zag al wat voorbijkomen. Mooi hoor!

      Verwijderen