Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 27 juni 2010

Gescharrel rondom de Goudse havendagen.

Beetje rondsjouwen in het gekke Gouda...




Geen greintje angst had ze!


Erg netjes toch?



Was het nou een kotter, een botter of nog
iets vlotter?


Tussendoortje.


Fotografe in het zwart...
"Het mag wel, maar niet herkenbaar hoor!"
( Best jammer, want ze was helemaal en met alles volledig in het zwart.)
(Had prachtig geweest voor een échte foto-shoot!)


6 opmerkingen:

  1. ik was om vijf uur gaan skaten
    het was zooooooo heerlijk

    rust, ruimte en opkomende zon...

    Voor jou ook een fijne dag met mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zit nu ook overal vervelend te doen met je camera hé ;-) hahaha
    en ja...die fotografe is incognito

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ....
    wel wel wel wat een shoot heb jij er van gemaakt walter,

    jawel hoor mag wel....
    geen punt...
    bij karwei:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou van de woordspelingen met je foto's
    je moet er maar op komen!!!!
    een hele fijne zondag geniet er maar van !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier bij jouw wat rondgescharreld!
    Die titels die je bij je foto's plaats
    zijn verre van misplaatst,
    ik hou van dit soort woordengebruik!
    En in je foto's weet je ook je accenten te leggen!
    Ik heb met plezier komen kijken!
    Geniet van deze warme zondag!
    (met wat fris moet dat lukken!)
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen