Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....









vrijdag

Reageren op Zomerberichten:






Bedankt voor je reactie!


Reageren op kladblogberichten?
 Maar andere dingen mogen ook hoor!
Mits......
( Dat merk je vanzelf wel! (@) )

13 opmerkingen:

  1. Als jij je er maar goed bij voelt, meer moet dat niet zijn :-)
    Ik denk dat als het echt maandag is dat je dan ook veel beter weer gaat hebben en dat er een heel ander bericht gaat staan dan dat het nu is als het maandag geweest zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wormen zijn zeer eiwitrijk en bijgevolg eetbaar.. misschien een aangename afwisseling bij de groentjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik geef je stiekem een kus hier..vertel het niet verder Buuf, ;-)

      Verwijderen
  3. Ik heb het nog tegen geen mens gezegd hoor Walter en ik doe met alle plezier met je mee! Genieten van de kleine belangrijke dingen mooier kan het leven toch niet zijn!
    En ooit kom ik je die zoen persoonlijk terug geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je An, het blijkt gewoon een fikse verkoudheid te zijn.

      Verwijderen
    2. gelukkig!
      maar ja ook daar kan je je ellendig van voelen
      vlug beterschap

      Verwijderen
  5. Ik laat oude reacties nog maar even staan...Een nieuwe poging tot een gezelliger en levendiger weblog! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. k vind het een leuke en goede verslaving Walter, dat bloggen
    eentje waar je kan ventileren, kwijt kan wat je kwijt wilt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat denk je misschien dat het niemand opvalt.. ik denk het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Never give up walter, hoe Klote het ook is! Jij bent wie je bent en als mensen daar niet mee om kunnen gaan is het hun probleem. Ik leef met je mee..

    BeantwoordenVerwijderen